33 Masterchefs of Belgium telt meer dan 180 leden, van Clubmembers en Ambassadeurs met een passie voor gastronomie tot Compagnons de la Toque Blanche en Masterchefs die zelf achter het fornuis staan in een van de vele toprestaurants die ons land rijk is. De promotie van de Belgische gastronomie, kwaliteit, duurzaamheid en hospitality zijn de kernwaarden van deze uitermate gedreven beroepsvereniging. De campagne bleek een groot succes: de doelstellingen werden behaald. Elk sociaal medium kende een stijging op alle vlakken, van volgers tot bereik tot interacties. De resultaten waren vaak ronduit verbluffend, en dat met enkel en alleen organische posts.
  • Facebook
    • bereik: + 116,3%
    • interacties: + 213,5%
    • volgers: + 191,7%
    • klikken op links: + 4,7K%
    • aantal paginabezoeken: + 678,3%
  • Instagram
    • bereik: + 82,9%
    • interacties: + 218%
    • volgers: + 338,8%
    • klikken op links: + 100%
  • Project: content en social media marketeer
  • Client: 33 Masterchefs
  • Skills: Instagram, Facebook, Photoshop, InDesign en Illustrator
  • Collectie: Contentstrategie, social media, contentcreation, social copy