Ronde Tafel Roeselare (RT83) is een serviceclub die jonge ondernemers en professionals samenbrengt rond vriendschap, maatschappelijke impact en lokale initiatieven. De Nacht van de Ronde Tafel is hun jaarlijkse fundraisingevent, waar sfeer, netwerking en steun aan goede doelen samenkomen.

Ik vertaalde het thema ‘Walk of Fame’ naar een herkenbare contentlijn – van eerste teaser tot live stories en aftermovie. Via Instagram en Facebook bouwde ik spanning op, activeerde ik de doelgroep en bracht ik de sfeer van het event in realtime naar de volgers. Ik creëerde alle visuals, stories, copy en video in lijn met het thema.

  • Instagram
    • +181 volgers (+654,2%)
    • 52.900 bereik (+1,1%)
    • 200.100 weergaven (+1,5%)
  • Facebook
    • +45 volgers (+350%)
    • 7.200 bereik (+98,1%)
    • 51.200 weergaven
    • 9.100 profielbezoeken (+676,7%)
  • Project: content en social media marketeer
  • Client: Ronde Tafel Roeselare
  • Skills: Instagram, Facebook, Premiere Pro en InDesign
  • Collectie: Contentstrategie, contentcreation, social media, smartphone fotografie, social copy