Spegelaere supermarkt is opgericht in 1954 door Arnold en Susan Spegelaere. Vandaag staan de drie broers Jan, Stefaan en Kristof aan het roer van vier vestigingen. Hun focus: kwaliteit, persoonlijke service en innovatie. Met vernieuwde winkelconcepten – waarbij klanten meteen binnenstappen in een uitnodigende versmarkt vol groenten en fruit – blijven ze inspelen op de verwachtingen van de moderne consument.
Ik ontwikkel en creëer content die meegroeit met het merk. Met een evenwichtige mix tussen food, non-food, medewerkers en winkelbeleving breng ik het verhaal van Spegelaere tot leven. Via video’s, reels, smartphonefotografie en copy die raakt, zorg ik voor een spontane maar doordachte online aanwezigheid. Geen loze beelden, maar content die verbindt met de klant en de waarden van het familiebedrijf tastbaar maakt.
De supermarkt wordt niet enkel gezien als winkel, maar als vaste waarde in de gemeenschap. De content draagt bij aan herkenbaarheid, verhoogt de betrokkenheid en versterkt het merk op lange termijn – zowel online als op de winkelvloer.