Mijn aanpak omvatte een doeltreffende contentstrategie met de focus op deze vakspecifieke opleidingen. Ik zorgde voor content creation die informatie op een behapbare manier aan de volgers presenteerde en maakte gebruik van smartphonefotografie voor authentiek beeldmateriaal. Ter Groene Poorte biedt vooraanstaande opleidingen in voeding – bakkerij en slagerij –, hotel en hospitality aan, onder leiding van mevrouw Iris Cornette. Deze school staat voor vakmanschap, passie en beroepstrots. Of een leerling nu kiest voor een opleiding tot bakker, patissier, slager of kok, een studie aan Ter Groene Poorte staat garant voor een solide basis en een open blik op nieuwe technieken en maatschappelijke trends. Al decennia lang biedt de school een uitstekende infrastructuur waar hygiëne, productkennis en vakmanschap centraal staan.
Ter Groene Poorte is niet alleen een opleidingsinstituut, het is de plek waar ons land leert wat lekker is. Elke leerling van Ter Groene Poorte streeft naar het combineren van creativiteit, vakkennis en passie. Afgestudeerden blinken onbetwistbaar uit als ultieme vakmensen.
De ingezette vorm van storytelling in combinatie met dagelijkse monitoring bouwde verbondenheid op en dat wierp zijn vruchten af. Van januari 2024 tot eind juni 2024 kon Ter Groene Poorte op sociale media, op een organische manier, volgende resultaten behalen:
- Facebook:
- Bereik: + 161.308
- Volgers: + 393
- Instagram:
- Bereik: + 4002
- Volgers: + 373
- Project: content en social media marketing
- Client: Ter Groene Poorte
- Skills: Lightroom, Premiere Pro, Instagram, LinkedIn en Facebook
- Collectie: Contentstrategie, contentkalender, content creation, reporter on tour, social copy, smartphone fotografie