De Haan – Wenduine, een charmante familiebadplaats aan de Belgische kust, had als doel om zijn inwoners, tweedeverblijvers en toeristen te betrekken via hun socialemediakanalen. Gedurende twee maanden was ik verantwoordelijk voor het creëren van boeiende content die alle facetten van de gemeente belichtte. Daarbij integreerde ik de huisstijl in elke post en voorzag ik passende teksten en hashtags. Daarnaast heb ik zowel de Instagram- als Facebookpagina’s opgezet en dagelijks meerdere berichten gepubliceerd. Ook hield ik continu toezicht op de profielen en stond ik paraat om vragen van volgers te beantwoorden. Bovendien was ik verantwoordelijk voor het opstellen van de wekelijkse toeristische nieuwsbrief, waarmee ik mensen enthousiasmeerde om deel te nemen aan de verschillende evenementen en activiteiten in de gemeente.
Elke nieuwe dag groeide de Instagramfamilie van De Haan – Wenduine met maar liefst 685 nieuwe volgers, wat het totale aantal op 3973 volgers brengt. Op Facebook groeide de community met 545 nieuwe volgers. Dit resulteerde in een massale opkomst bij al de evenementen en talloze inschrijvingen voor activiteiten. Daarnaast was de wervingscampagne voor jobstudenten een doorslaand succes.